Our webstore uses cookies to offer a better user experience and we recommend you to accept their use to fully enjoy your navigation.

Tažné zařízení

    Slevy

    Nasledujte nás na Facebooku

    Platforma RSO - Alternativní řešení spotřebitelských sporů

    1. Nakupující - spotřebitel - má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu na emailovou adresu autocar@tazneautocar.cz,pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Z.z. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Z.z.
    2. Spotřebitel může podat stížnost prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.