Vážíme si Vaše soukromí

Soubory cookie se používají na ukládání nastavení a předvoleb, na statistiku a analýzu uživatelského správání, poskytování funkcí sociálních sítí a personalizaci obsahu a reklam. Souhlas poskytujete společnosti AUTOCAR - Ťažné zariadenia, s.r.o.

Zásady ochrany soukromých údajů

Tažné zařízení

    Platforma RSO - Alternativní řešení spotřebitelských sporů

    1. Nakupující - spotřebitel - má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu na emailovou adresu autocar@tazneautocar.cz,pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Z.z. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Z.z.
    2. Spotřebitel může podat stížnost prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.